Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

3. Album Of 00's + Album Of 2009




(10/10/2007)

Οι Radiohead δεν γινόταν να λείπουν από τη λίστα μου.Το κορυφαίο κατα πολλούς συγκρότημα αυτή τη στιγμή.Προσωπικά ήμουν ανάμεσα στο Kid A και το In Rainbows.Επέλεξα το In Rainbows γιατί το έχω "ζήσει" καλύτερα...Το άκουσα από την πρώτη στιγμή που βγήκε και μαγεύτηκα.Πρώτη φορά άκουγα προσεκτικά Radiohead και είχα τη τύχη να τους δώ ζωντανά το καλοκαίρι του 2008,τότε κατάλαβα οτι όντως είναι οι κορυφαίοι.Τα λόγια περιττά...15 Step,House Of Cards,Reckoner,Jigsaw Falling Into Place,Nude,Weird Fishes/Arpeggi κ.α.






(14/9/2009)

Για τους Muse και το The Resistance,τα έχω πεί σ' αυτό το blog ήδη...ΝΑΙ!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!Δεν θεωρώ οτι ο Bellamy λόγω ύψους (λένε ότι οι κοντοί είναι κομπλεξικοί) πάσχει από μεγαλομανία,όπως ο Ναπολέων Βοναπάρτης (sic).Δεν μ' ενοχλούν οι επικές μελωδίες,δεν βρίσκω κακό οτι επιρρεάστηκαν από τους κορυφαίους Queen και τα δαιμονισμένα αρκουδάκια μου αρέσουν.Λοιπόν,για να μιλήσουμε και λίγο πιο μουσικά..Τους Muse τους θεωρώ από τα κορυφαία συγκρότηματα,την εμπιστοσύνη και τη λατρεία μου τις έχουν κερδίσει από το Absolution ακόμα.Αυτός ο δίσκος μπορεί να θέλει πολλές ακροάσεις,όπως μπορεί να θέλει να είσαι και λίγο βαρεμένος στο μυαλό για να τον νιώσεις,αλλά εμένα με κέρδισε από το πρώτο δευτερόλεπτο ακρόασης...Resistance, Uprising,United States Of Eurasia,Undisclosed Desires,I Belong To You και φυσικά η επική όπερα Exogenesis:Symphony (όλα τα Parts φυσικά).

Δεν υπάρχουν σχόλια: