Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

1. Album Of 00's + Album Of 2009




(21/9/2003)

Για τους Muse τα έχω πεί 100 φορές.Το Absolution το τοποθετώ νούμερο 1,διότι είναι από τις πιο ολοκληρομένες μουσικές δουλειές.Αυτός ο δίσκος περιέχει τα πάντα...rock,alternative progressive,electronica,μέχρι και metal στοιχεία.Για μένα αυτό το album σημαίνει πολλά και μερικά απο τα τραγούδια του άνετα θα ήταν στο mixtape της ζωής μου... Time Is Running Out,Hysteria,Stockholm Syndrome,Sing For Absolution,Butterflies And Hurricanes,Apocalypse Please,Thoughts Of A Dying Atheist και Endlessly.






(19/8/2009)

Αναμενόμενη η επιλογή μου,συνεχώς τους εξυμνώ και για τον συγκερκιμένο δίσκο έχω εκφραστεί πολλές φορές.Τον ακούω ακόμα και σήμερα συνεχώς,τον ξέρω,τον νιώθω,έχει γίνει κτήμα μου.Η ολοκλήρωση ήρθε οταν τους είδα ζωντανά πρίν απο έναν μήνα στο Βερολίνο.Πλέον έχω ολοκληρωμένη εικόνα...Είναι το κορυφαίο συγκρότημα,έτσι απλά.H αλήθεια είναι οτι ποτέ δεν περίμενα οτι θα υπάρχουν κάπου,κάποτε,κάποια άσχετα παιδαρέλια,τα οποία χωρίς να με ξέρουν θα μπορούν να με εκφράζουν τόσο καλά,να μιλούν για μένα μέσα από την τέχνη τους.Απλά ένα τεράστιο ευχαριστώ,ελπίζω να συνεχίσουν να το κάνουν για πολλά χρόνια ακόμα... Respect...

1 σχόλιο:

Pretty Visitor είπε...

Τί να πω, ότι συμφωνώ 100% με την επιλογή, ότι ουδόλως το περίμενα απο ελληνικό blog...