Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2009

6. Album Of 00's + Album Of 2009




(19/8/2002)

Οι Interpol με το ντεμπούτο album τους,Turn On The Bright Lights,είναι από τα συγκροτήματα τα οποία πρωταγωνίστησαν στη αναβίωση του Post-Punk.Ήχοι σκοτεινοί,δυνατές και κοφτές κιθάρες σε ορισμένα σημεία,ενώ ορισμένες φορές είναι ρυθμικές και υποτονικές.Η φωνή του Paul Banks κάνει τα απανταχού indie κοριτσάκια να λιώνουν,προσωπικά μου φέρνουν στο μυαλό τον Ian Curtis.Με λίγα λόγια,οι Interpol είναι απο τους μουσικούς μου άξονες και τραγούδια όπως τα Obstacle 1,NYC,PDA,Hands Away,Untitled,Roland και το εκπληκτικό Stella Was A Diver and She Was Always Down
είναι από τα αγαπημένα μου.





(21/4/2009)

Σημερινή επιλογή,μερικοί ακόμοι θαυματουργοί πιτσιρικάδες...Οι The Horrors άρχισαν να απασχολούν τη μουσική βιομηχανία το 2007 αρχικά,με την κυκλοφορία του πρώτου δίσου τους.Τότε λόγω του κολλήματος μου μ' εκείνη τη μουσική τους γνώρισα και 'γω.Πριν τους ακούσω νόμιζα οτι επρόκειτο για σαλεμένους,εκκεντρικούς πιτσιρικάδες με περιεργα μαλλιά.Η πραγματικότητα...??Περίεργα μαλλιά ναι,αλλά και μουσικάρες.Το δεύτερο album τους Primary Colours,είναι εκπληκτικό,αν και αρκετά νεαροί σε ηλικία,ωριμότατοι στο παίξιμο τους και τις μουσικές τους επιλογές.Από τα αγαπημένα μου συγκροτήματα και αυτοί,ειδικά ο Faris Badwan όμως,σίγουρα θα ήθελα να πάω για μπύρα μαζί του.Δαιμονίζομαι με τo Who Can Say...αλλά και τα Sea Within A Sea,Do You Remember,
I Can't Control Myself και το I Only Think Of You δεν υστερούν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: