Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

7. Album Of 00's + Album Of 2009




(31/1/2000)


Όταν κυκλοφόρησε αυτός ο δίσκος ήμουν σχεδόν 13,όταν όμως άρχισα να ακούω μουσική ήταν από τα πρώτα albums τα οποία άκουσα. Για να μην κουράζω... Bobby Gillespie και Άγιος ο Θεός (πιστεύουμε,δεν πιστεύουμε).Ως Βρετανόφιλος,η ψυχή των Primal Scream,είναι μεγάλη αδυναμία μου,έτσι και αυτή η δουλειά του,η οποία είναι μάλλον η καλύτερη,δεν μπορούσε να λείπει από τα top μου. Τραγούδια απο αυτό το album μ' έχουν κάνει να χορέψω,να σκεφτώ,να γράψω,να ταξιδέψω. Ξεχωρίζω τα Kill All Hippies,Accelerator,Swastika Eyes,Keep Your Dreams,Shoot Speed/Kill Light κ.α.






(12/10/2009)


Λοιπόν,για να μην το κουράζουμε,το έχω πεί πολλές φορές,ΟΙ EDITORS ΤΑ ΣΠΑΝΕ!!!!! Δεν είμαι αντικειμενικός το ξέρω,τους έχω δεί όμως 2 φορές ζωντανά και δεν είναι αρκετές. Η μουσική τους στροφή σε πιο σκοτεινά μουσικά μονοπάτια,συνδυάζοντας νέους ηλεκτρονικούς ήχους μου άρεσε. Ο δίσκος είναι αφιερωμένος στο Λονδίνο,σύμφωνα με τον Tom Smith,οπότε ελπίζω να τον απολαύσω κάποια φορά κάνοντας τη βόλτα μου στη Camden Town ή το Hyde Park. Λατρεύω τa Papillon,You Don't Know Love,The Boxer,Eat Raw Meet = Blood Drol,Walk The Fleet Road και το In This Light And On This Evening. Για όσους επιλέξετε τη Deluxe έκδοση μπορείτε να ακούσετε και τα This House Is Full Of Noise,A Life As A Ghost.

Δεν υπάρχουν σχόλια: